tirsdag 7. juni 2011

Finns skatter

Her sitter jeg i sofaen min på Grünerløkka, ut av høytalerne kommer de nyeste albumene til Kate Voegele og Adele, mens jeg sitter å ser på alt jeg kan kjøpe på finn.no. Liker å se på alt det fine folk ikke vil ha lenger, noe jeg kan utnytte. Idag har jeg vært å hentet en Ralph Lauren vest ei frøken på vestkanten ikke hadde bruk for lenger. Er jo alltid slag på finn:p Det meste er jo ikke brukt engang. Spar kloden kjøp hverandres klær, hurra for det.



Igår ble jeg kjempe suffa, for endelig kom det en AEG kombi vaskemaskin ut på Finn igjen. Og da jeg ringte dagen etter den var lagt ut, var den allerede solgt. Kjedelig altså, for jeg trenger en sånn vaskemaskin!

Ellers kan jeg fortelle at jeg skal på oppfriskingskurs med aktivprosess.no 14.juni. Itilegg til dette får jeg nok engang behandling av en osteopat. Noe som gjør meg ganske så dårlig, men det er visst sånn det skal være. Så håper jeg blir frisk som en fisk igjen når neste uke er over:)
Har faktisk noen øyeblikk uten kvalme om dagen, så da får jeg i meg litt mat. Og det er jo bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar