fredag 10. juni 2011

Oslo er en våt by....

Dagene farer av gårde og byen lever sitt liv, mens jeg ligger på sofaen og har mistet oversikten på tid og sted. Har klart å bli forkjøla og det i en kombinasjon med påsnikende ME og dårlig periode er ikke helt heldig. Men i dag har jeg faktisk fått gjort litt husarbeid så det ser mennesklig ut her igjen. Er rart hvor mye ett sykt menneske klarer å rote. Godt å få litt orden igjen hvertfall. Stakar Taiko, går litt hardt utover han når jeg ikke er frisk. Turene blir betydelig kortere, og igår husket jeg ikke om han hadde fått kveldsmat engang. Så da han begynte å mase fikk han det muligens en gang til. Haha.

Gleder meg til tirsdagen da er det jo oppfrikingskurs. Skal bli godt å komme på beina igjen og ikke minst få trent litt igjen. Da treningen ble tatt bort fra meg, føler jeg at jeg fort falt tilbake til det gamle syke mønsteret mitt. Lite å fylle dagene med, og alt overskudd forsvant. Men jeg er hvertfall heldig som har løsingen til å bli frisk igjen! :)

På dagens tur med Taiko fant jeg ut at støvler er noe jeg virkelig trenger! MYE vann samler seg i gatene, og da blir det kliss våte føtter og mer forkjølelse. Må vel innrømme det at jeg har et par helt ok støvler stående her. Men jeg er jo så nøye på enkelte ting, og ønsker meg derfor et par støvler jeg kan føle meg vel i utenfor skogen og fjellet. Så da fant jeg en side i England og bestilte meg et par sorte korte hunter støvler. Gleder meg til de kommer!


Taiko koser seg, mens jeg syns det er ekkelt med gjennomvåte joggesko! 

Nå sitter jeg, merk dere sitter. Jeg får nemlig ikke lov av meg selv og legge meg ned, det er sånt syke folk driver med. Men hvertfall, jeg sitter her og lurer på om jeg skal gjøre den sykevanen jeg syns er litt ålreit. Nemlig å spise french fries! mmm.. Selvom jeg får en anelse dårlig samvittighet av det, både fordi det ikke er bra for meg og fordi det er en av sykdoms greine mine.. Jaja, vi får se om jeg klarer å prosesse bort den dårlige samvittigheten og om jeg orker og stikke på butikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar