mandag 27. juni 2011

Opptur!

Her sitter jeg nok engang i sofaen min med voff like ved siden av meg. Lissom kaffen er i kopp nr 2 denne dagen, det nye albumet til Beyoncé fyller leiligheten og været ute er ikke noe særlig og skryte av. Men det viktigste av alt er at jeg koser meg! Har nettopp sett ferdig sesong 1 av serien 24, og ja Line, jeg ble hekta. Anbefales å se på det sterkeste.

Det er virkelig godt å bare ha en dag jeg ikke forventer noe særlig av meg selv. Jeg kan gjøre det jeg vil. Slike gode late dager. Tror enkli jeg liker disse dagene med skyer, så lenge det ikke blir for mange av dem på rad!

Denne helgen har vært knall. Jeg har vært en tur på IKEA med mor, der jeg igjen måtte krangle med økonomien min. På lørdag ryddet jeg alle skap og kastet det jeg ikke lenger bruker, etterfulgt av 3 retters middag på Vulkan bar med Eline. Takk onkel Vidar som spanderte!

Søndgen gikk til frokost og soling i parken også var jeg vitne til trikken som kjørte på en bil rett utenfor vinduet mitt. Tror heldigvis det gikk bra med alle.


Taiko er som vanlig med<3

På kvelden ble det pizza og film med Eline og Theresa. Jeg bare koser meg om dagen, og det har jeg tenkt til å fortsette med.
Imorgen skal jeg faktisk ha min første PT time på Sats etter sykeperioden min. Er kjempe spent!

Åh! Jeg har glemt å si at jeg har kjøpt meg vaksemaskin! Den kommer om 7-14 dager, jeg gleder meg!! Det er en slik en AEG kombi maskin. Håper det skal bli bra.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar