tirsdag 28. juni 2011

En dag med mye rart i...

Tur med voff, pt time på Sats, dø sliten på sofaen, tur med voff igjen, møte Roza på waynes coffee, farte rundt i byen, komme hjem til 2 brannbiler og 2 politibiler på utsiden av bygården jeg bor, fullt panikk når jeg ser brannmann gå ut av porten min. For en dag!


appropo brannmann og flammer her er et bilde fra st.hans bålet på torsdag:p


Heldigvis var alt greit, men noen hadde ringt til brannvesnet pågrunn av svidd lukt. Og det er jo bra folk følger med. Tydelig at Taiko ikke hadde likt oppstyret da han var enda mer i hundre enn han pleier over å se meg.

Pt timen gikk greit. Fikk kommet meg gjennom alle de store muskel gruppene, men utrolig kjedelig å måtte sette seg ned hele tiden for ikke å falle i bakken. Jaja, det ordner seg vel med tiden.

Nå sitter jeg med en boks 2 l is og ser på tv, hodet verker etter den lange dagen. Så spørs nok om jeg ikke snart tar med meg en bok og kryper opp i senga mi. Rydde og vaske venter meg imorgen. Så bare gleder jeg meg til trafikk kaoset når jeg skal hjem til Re igjen. Hurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar