onsdag 15. juni 2011

Frisk som en fisk?

På mandag dro jeg og familien på mor siden en tur til Blåfarveværket. Det ble gruvetur på de andre (jeg ville ikke ta med meg forkjølelse og slikt ned dit), mat, hygge og museum. En kjempe koselig tur:)


Noen har besteforeldre som går med stokk og rullator, mine går på stylter.. 


Morfar fant seg en fin gammel bil

 
 
Igår var jeg på dette oppfriskingkurset jeg har pratet litt om. Følte jeg fikk fullt utbytte og klar for ny kamp! Tenk at jeg har en sykdom der mye av medisinen er og gjøre ting jeg liker og får oversudd av. Det er jo på en måte ganske så fantastisk. Nå ser livet lysere ut igjen, og jeg gleder meg til sommern som bare såvidt har begynt. Dette kommer til å gå bra! Dagen igår ble avsluttet med grilling og øl i parken med Kaasa, som også har stemt gitaren min! Så nå kan jeg begynne å spille litt igjen. Hurra for det!

Imorgen skal jeg til osteopat igjen, spent på om jeg kommer til å bli dårlig etter denne behandlingen å. Satser på å slippe det, og bare nyte dagene. Om litt pakker jeg sakene mine, får leiligheten til å skinne så stikker jeg hjem til min mor. Adjø:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar