mandag 21. februar 2011

you see that road isn't meant for me

Idag har vært en sånn ingenting er riktig dag. Men selv friske har vel en sånn dag innimellom, så gidder ikke å krisemaksimere og tenke jeg er syk igjen. Alt har sine opp og nedturer. Så da er det vel bare og gjøre det beste ut av nedturene. Heldigvis er det sånn nå at en nedtur bare er litt slækk og tiltaksløs. Ikke noe sånn typisk ME nedtur. Og det setter jeg så klart pris på! Det er jo faktisk under en mnd siden jeg var på LP kurs.

Har vært å trent med Taiko idag.  Det endte med en rask stopp, da gutten begynte å gå under hinderne. Noe han aldri har drevet med før. Etter å ha prøvd å skjønne hva som var galt, fant Betina og jeg ut at han mye mulig har smerter. Så han blir med på Frodo sin massasje time imorgen. Kanskje Heidi kan fort se om han kan trene eller ikke. Håper virkelig det ikke er noe farlig, orker ikke enda en sykemeldt hund. Og særlig ikke nå som jeg er i Vestfold for å nyte siste uke med drivhus. Blir spennende å høre imorgen.

Godfølelsene har sitti litt langt inne idag. Men en som sprer godfølelse rundt seg, er Betina sin Mina. Hva er vel mer herlig enn en valp sin uvitenhet og nysgjerrighet. Er så utrolig valpesyk!

Denne lille herligheten er 11mnd idag!

Og hurra for Moffen som er 74år idag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar