tirsdag 8. februar 2011

Puss puss så får du en suss!

Vekkeklokka ringte så alt for tidlig idag! Merket virkelig at jeg ikke har "stå opp" trening. Grunnen til denne tidlige morgningen var at Frodo skulle inn til Horten for å bli massert. Og siden Taiko har tatt med seg kennelhosten sin til Re, måtte jeg til Sandefjord og hente Frodo. Der møtte jeg også snille Betina, som hadde sagt ja til å være min GPS.

Vel fremme i Horten, syntes ikke Frodo det var noe artig og bli massert. Han har visst hatt mye vondt og massøren skjønte godt at han ikke var noe flink i agility. Er ikke mye gøy når hvert eneste hopp er vondt. Så godt vi endelig får gjort noe med det! Da massasjen var over gikk vi tur. Deilig vinterdag! Med nok snø i hodet og i skoene dro vi hjemover, så jeg skulle rekke å komme meg til tannlegen.


Frodo er alt for glad i snø! 


Godfølelse!
 

Har ikke sjekket tennene mine på 2år, så har jeg vært dårlig i 1år og 8mnd. Ikke tenner som har stått i fokus kan man si. Jeg er ikke noe særlig fan av tannleger og gruet meg igrunn stort. Men den følelsen av å være ferdig, det er virkelig en GODFØLELSE! For jeg hadde nemlig ett lite hull, som ble borret UTEN bedøvelse! Og jeg er virkelig stolt av meg selv. Så det så!

Etter en lang dag med mye inntrykk, sovnet jeg til Weeds på macen. Så blir spennende og se om jeg får sove til kvelden igjen. Denne dagen har vært full av godfølelser, hurra for det!

1 kommentar: