søndag 20. februar 2011

Bursdag!

Kom aldri så langt at jeg fikk skrevet noe igår. Sånt skjer i et friskt liv, det skjer jo alltid noe! Jeg endte hvertfall opp på en hyggelig sammenkomst med herlige mennesker, på Ringshaug. Der klarte jeg faktisk også å rive opp hullet i øret mitt. Så får vel holde meg litt øredobb fri en stund, kanskje det vil gro:)
Det mest herlige av alt er at jeg er oppegående idag! Helt ferdig med tvangs avslapping. 

Fikk ikke delt noen godfølelse igår. Godt det var så mange døgnet før. Også tar jeg opp en allerede brukt godfølelse. Men syns det er så utrolig viktig, og det er nemlig gode venner. De som er der og støtter deg, de du kan prate med og som alltid har en klem på lur. 

Nå får jeg komme meg opp av senga og gjøre meg klar til morfar sin bursdag.



Håper alle får en like fin dag, som jeg! P-p-p-p-POWER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar