fredag 11. februar 2011

Stupe mann, konsert og uteliv!

Hei og hopp, Trondheim er topp. Oh yeah! Igår sjekket jeg ut Trondheims gater på egenhånd. Jenny hadde eksamen og andre folk var på skole. Men ikke Ingvild! Så da fant jeg ut at jeg skulle gå til henne fra sentrum. Må se så fantastisk smart ut der jeg går med iPhonen og prøver og følge en blå prikk som beveger seg på skjermen. Skikkelig turist! Men det er ålreit. Etter å ha vært hos Igvild en stund, gikk vi til Gløshaugen for å se på verdensrekord i stuping på grunnt vann. Vill mann som skulle stupe fra 11m og ned i et lite basseng som var 30cm dypt. Heldigvis døde han ikke og alt gikk fint. Syke tilstander.

Film av stupe mannen

Da kvelden kom, var det klart for konsert med Anthony Hope. Utrolig koselig å møte Tønsberg folk i Trondheim. Hadde som alltid alle tiders på konsert. Etter konsert ble det byen, og med Bjerkely folk kan det jo ikke bli kjedelig, deretter hjem og senga..

 
Dåsa er dreven i dart

  

Idag har jeg faktisk vært overaskende frisk! Pleier jo å være sengeliggende i mange dager etter en sånn kveld. Men ikke nå lenger, nei! Møtte dåsa i byen da hun var ferdig på skolen. Nå sover hu og jeg føler meg ganske bra. Takk for det. Ser ikke ut som det blir noe utflyttingsfest på oss i kveld:p

Takk for oppmersomheten, og husk og stemme på bandet til Kaasa (Anthony Hope)  HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar