tirsdag 15. februar 2011

En dag full av voff

Dagen begynte med en tur til Horten. Lite gøy å kjøre på glatte veier med snøvær. Heldigvis er jeg en så dreven sjåfør at Frodo og jeg kom oss hele til Horten dyreklinikk. Glad og fornøyd gikk det lille dyret inn på rommet til Heidi klar for ukas massasje. Fikk beskjed om at det var positive endringer i kroppen hans, men at det er fortsatt en del som må bli bedre. Så vi satte opp en ny time og jeg har fortsatt sykemeldt hund.

Så da tok jeg med meg lille voff på agility trening. Helt lost i min egne lille lykkelige verden, oppdaget jeg plutselig at Sem kirke ikke har noe med Gjennestad å gjøre. Da var det ikke annet å gjøre enn å ta en liten runde i rundkjøringen. Deilig å være så fornøyd at jeg ikke tenker på annet da:) Vel fremme, kom Betina og jeg igang med treningen. Har funnet ut at jeg må få litt mer kontroll på armer og bein. Slenger de jo bare ut uten mening. Stakar Taiko skjønner ikke stort. Ellers blei det litt mengde trening på slalom.

Nå sitter jeg her i barndomshjemmet mitt, mens mamma flyr rundt og rydder i gamle minner. Har nemlig pussa opp et rom, og da dukker det opp mange gamle skatter. Koselig:)


Slenger ut et bilde fra gårsdagens lange togtur. Blei skikkelig gira på en hytte tur på fjellet, da vi kjørte mellom alle de hvitkledde toppene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar