mandag 7. februar 2011

Me and my guitar..

Her sitter jeg i senga mi på pikerommet, med såre fingertupper og denne her:



Jeg har nemlig plutselig funnet ut at jeg skal lære å spille gitar! Da har jeg noe og bedrive tiden min med og ikke minst noe og synge til. Gleder meg til å bli dreven! Det er forresten også dagens godfølelse. For det at jeg har såpass overskudd til å lære meg noe nytt, er ganske fasinerende. Og jeg elsker det såklart! Har også planer om og få medlemskap på sats, finne en personlig trener og endelig får lea litt på kroppen igjen. Også tenkte jeg å finne meg en fotoklubb med mørkerom. Så da har jeg litt mer å bruke tiden min på. Får håpe jeg ikke bare tenker, men gjør noe med det. Og et kor hadde vært hyggelig. Jah, har planene klare hvertfall..

Idag har mamma og jeg vært en tur hos mormor og morfar og besøkt Frodo. Han er nemlig på ferie der, siden Taiko har tatt med seg kennelhosten sin til Revetal. Der fikk jeg nye hjemmestrikkede ullsokker og tebriks. mmm..

Deretter var det gitarshopping. Hadde igrunn ikke tenkt og kjøpe gitar idag, men 5min i butikken og jeg var noen kroner fattigere og en gitar rikere. Det jeg ikke tenkte på, er at jeg kanskje burde kjøpt den i Oslo, så jeg hadde slippi stor koffert, veske, hund OG gitar på toget! Men jeg er ikke kjent for å tenke lengst, så det blei som det blei. Etter spontan shoppingen min, var jeg en tur på Jordbærtpikene med Corina og Ida. Koselig å se dem igjen, blitt en stund siden sist..

 




Altså nok en fin dag, med mye energi! Nå skal jeg nyte en kopp te og heie på Maiken som deltar på Top Model:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar