fredag 25. februar 2011

Musikkens kunst



Jeg er så glad i musikk, og fasinert av hvordan musikken virker på meg. Er noe galt kan jeg stenge meg inne og synge en stund. Da har jeg fått ut frustrasjonen og er glad igjen. Er jeg sliten kan jeg skru opp lyden på anlegget og hoppe av sted. For ikke å glemme hvordan musikken kan ta deg tilbake til gamle minner. For eksempel Aqua (haha) tar meg tilbake til engang hele familien var på campingtur, og barbie girl ble spilt i alle campingvogner. Jeg kan kjenne varmen fra sola, lukten av saltvann og gleden av å ha verdens beste store bror. Ganske kult enkli..

Nå har jeg hvertfall laget en spilleliste av sanger som gir meg godfølelse. Kommer sikkert til å oppdatere den engang i blant. Så da er det jo bare og følge med om du føler for det:)
2 timer godfølelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar