søndag 13. februar 2011

Fotofagskolen

Igår hang Jenny og jeg på fotofagskolen. Jenny var vakt, så folk kan komme og jobbe på skolen. Noe ingen gjorde, det var jo en lørdagskveld. Men vi koste oss vi. Pizza, film, gitar, besøk og kake, en sykt god kake faktisk. Flinke Jenny! Også må jeg bare få sagt at jeg virkelig ønsker meg et nytt kamera! sukk.. Men får nok spare til en tur til Seattle før det blir ny Canon på meg.

 
 

Vet ikke helt hva denne dagen vil by på. Men satser på nystripet hår og nye sprell med Brita og Beate! Ah, solen stråler ute, hadde vært hyggelig med 25 plussgrader istede for 10minus. Men den tid kommer, og det skal bli HERLIG!

Håper alle har gitt en liten oppmerksomhet til sin mor idag. Jeg vet hvertfall at ingen kan ha bedre mamma enn min! Hun er søtere enn melis og min aller beste rådgiver. Glad i deg mamma, og håper du nyter kaffe av super mor koppen og unner deg masse sjokolade idag<3

1 kommentar:

  1. Tusen takk, jenta mi, Du er verdens beste <3

    Jeg har kost meg med kaffe i den fine koppen min og sjokolade i dag :)

    klem fra mamma

    SvarSlett