torsdag 24. februar 2011

I was born to survive

HOHO! Fikk sjekka hva som var galt med Taiko. Og det så visst ut til at han kan ha hatt en feil landing eller smelt inn i en slalom pinne. Han fikk noen tabletter og ble 50% sykemeldt. Det vil si at han skulle holde seg unna hopping og slalomen. Føler at pengene bare forsvinner, trist følelse. Er vel sånn det må være når jeg ønsker å ha hunder i toppform. sukk..

Vi har hatt besøk av tvillingene med familie. Så her er noen godfølelse bilder:)

 

 




Andre godfølelser siden sist, har hatt en knall agility trening. Lille voff er super motivert! Enda godt jeg ikke tvang han over pinnene da han ikke ville. Også har jeg lekt med Tor-Erik og skåra mål på fifa! Kost meg med masse venner og hatt det helt fantastisk.

Morgningen idag brukte jeg på å hente Nicklas på flyplassen og få han trygt hjem. Nå er det tid for litt VM og deretter Kaffe med søte jenter i byen.

Jeg kommer nærmere og nærmere det livet jeg elsker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar