mandag 14. februar 2011

Trondheims kos

Da har dagen kommet. Hjemreise står for tur og solen skinner som alltid her i Trondheim. Fin by altså!

Igår begynte dåsa og jeg på "prosjekt stripe Sus sitt hår". Puh. Brukte vel 3 timer eller noe, og det var 3 timer med smerte kan jeg fortelle dere. Så om noen sitter med en liten selvskader i magen, råder jeg til å hjemmestripe håret med hette. Blir ikke så mye arr av det heller. Men for meg som IKKE er helt på selvskader'n var jeg ikke helt happy. Det sies jo at smerte ligger i hjernen så jeg prøvde så godt jeg kunne å oppholde hjernen min med litt unicornattack. Funket faktisk litt..

 


Brita kom en tur og vi dro på den koseligste kafén jeg noen gang har vært på. Kjipt at yndlingskafén min ligger 9timer unna med tog da. Jaja.

Da kakaoen var inntatt dro vi hjem til Tempeveien, med en svipptur innom Bunnpris for å få med oss noe digg til filmen. Robin fikk velge film, og det var ikke veldig underholdene. Tror faktisk det endte med at vi skrudde den av. Dagens latterkule ble når jeg klarte å sprute saft utover hele Robin. Dumt å kile folk med saft i munn!

Har hvertfall hatt en alletiders tur her, som alltid. Selvom det skal bli godt å komme hjem til en madrass, voffene og mor.

Ha en happy valentines day, jeg skal feire litt med dåsa før jeg slenger meg på toget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar