lørdag 1. august 2009

Ut å stå på egne ben?

Jess! Da har jeg laget meg en egen blogg. Etter å ha fått beskjed fra en gjeng om at det var viktig, så folk her hjemme kunne følge med på meg mens jeg flytter til Norges navle. Eller det var kanskje litt feil, Finnskogen var det vel det het.. 

Nå er det ikke lenge igjen til jeg pakker tingene mine og setter meg i bilen på vei til Bjerkely folkehøyskole. Må si jeg grugleder meg. Blir rart å ikke ha mamma til å passe på meg hele tiden, og ikke lenger høre hundene bjeffe hver dag. Og ikke minst det at det er ca 3 1/2 time til alle vennene mine og min kjære hundeklubb (ja, vet jeg ikke har vært der på en stund), men likevel, nå har jeg ikke mulighet til å bare reise bort og ta noen hinder og gå tur.. hmm. Alt er vel en vanesak. 

En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg skal nyte denne sommeren som jeg har med mine kjære. Snart er jeg ferdig med mitt jobbemaraton på mine 3 jobber, og da blir det 2 uker med pakking og festligheter. Vet ikke egentlig helt hva jeg skal pakke med meg da. Masse bilder er hvertfall viktig og selvfølgelig litt sengetøy og sånn. Rommene er visst ferdig innredet, så det skal jo bli spennende, fordi jeg er en tanke kresen på sånt, men for ett år går vel det meste uansett. 

Da er jeg nødt til å forlate skjermen og ta meg av de herlige tvillingjentene mine:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar