søndag 23. august 2009

Bjerkely Folkehøyskole..


Dagen startet med å pakke de siste viktigste tingene. Nervene begynte å komme og lysten på frokost var ikke akurat veldig stor. Pappa kom og det var på tide å fylle bilen med alt mitt skrot. Det gikk plutselig opp for meg at det er 2mnd til neste gang jeg skal få se hundene mine. Etter alt for mye kos fra de firebente, kjørte vi agårde i den fulle grønne bilen. 

På veien opp hadde jeg igrunn mest lyst til å snu og komme meg hjem igjen. Tanken på å ikke skulle bo hjemme på hvertfall 9mnd er skremmende. Men heldigvis vekslet det fort over til å være glede. Ikke lett det der. 

3 1/2 time senere ankom vi Bjerkely. Vi ble vist opp på rommet jeg skal bo på, og vi ble vel igrunn positivt ovrasket alle 3. Mamma og jeg begynte å pakke ut pappeskene med engang. Det var selfølgelig ikke plass til alle toalettsakene mine, men ellers kom alt på plass. Er bare noen bilder jeg må finne ut hvor skal henge eller være. 

Senere på dagen var det en presentasjon av linjer, elever og personal. Virker som det er mange tøffe folk her. Så blir bra å bli litt kjent. Før mamma og pappa dro, tok vi oss en tur til Flisa sentrum. Greit å se hvor langt det er om jeg skal drive å sykle. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar