fredag 7. august 2009

Ferie!

Da sitter jeg faktisk å venter til klokka blir litt mer, så jeg kan dra på jobb. Sola skinner og jeg gleder meg til å være ferdig med alt som heter jobb, på en stund.. 

De siste dagene har mamma og Frodo vært på hyttetur. Taiko nyter med andre ord livet som enebarn. På onsdag spiste vi is i byen med Elisabeth og dro senere på kvelden til Line. Flinke Line lagde mat til oss, og ellers surret vi bort tiden som vi pleier å gjøre.. 

Torsdagen kom, og ny dag på jobb. Heldigvis for meg var den ikke lenger enn fra 9-15. Sola strålte og Sus fikk lyst til å dra på stranda, men det var det ingen andre som hadde mulighet til der og da. Men hengekøya i hagen var minst like bra. På kvelden dro Taiko og Sus til Husvik for å se på film. Nei, Thomas, filmen var ikke noe bra.. Etter å ha sett en frustrerende film, dro vi hjem, betalte litt regninger, Taiko fikk den nye maten han er så glad i. 
Nemlig Vom & hundemat, som hundene har begynt å få siden det kan se ut som Taiko er allergisk mot det fôret de får nå. Så da blir det spennende å se om det hjelper noe på sårene som plutselig dukker opp..

Idag våknet jeg av en eller annen grunn alt for tidlig. Men da rekker jeg jo mer:) En fantastisk bringbær smoothie ble frokost, og ellers går radioen og iTunes på, Sus synger selfølgelig for full hals! 

Ikveld skal jeg tilbringe tiden min med mitt kjære agility lag. Gleder meg til å komme litt inn i ag verdnen igjen! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar