fredag 21. august 2009

Pakke,pakke,pakke...

Den siste tiden har gått en del til pakking og innkjøp av ting jeg trenger, og ikke minst til å si hade til mine fantastiske venner. 
Hadde en jentekveld med de fleste av mine beste. Veldig koselig, med god mat og som vanlig veldig mye latter. 

Ellers har jeg fått vært litt sammen med min kjære Maria, som også snart flytter. Desverre flytter vi til hver vår kant, men skal nok få til noen besøk likevel. 

Bilen min har funnet ut at den ikke har lyst til å kjøre noe mer på en stund. Og det er jo veldig fint å finne ut når den står ytterst i gården, og jeg skulle vært alle andre steder enn hjemme. FINT! Så da er det bare å kjøpe et nytt batteri. Jaja, ingen sa det var billig med bil. Men nå skal jo skiltene av mens jeg er på skolen, så da blir det ikke alt for mye utgifter der. 
Istede for å bruker bil på skolen, har min kjære mor kjøpt en ny sykkel til meg. Så nå skal jeg bli sprek! 

Igår var en av de dagene jeg skulle ønske jeg aldri hadde stått opp. Men Line og Thomas kom og holdt meg med sleskap. Line og Sus endte opp med Twilight, som vi begge har sett noen ganger. Men med den dødsfine vampyren er den verdt å se noen ganger til. 

Idag pakker jeg som en helt. Siste dagen og alt må være ferdig til ikveld. Til nå er 4 pappesker fulle og det er masse igjen. 
Må si jeg er litt spent på dagen imorgen. Møte alle nye, og ikke være med hjem igjen, når mamma og pappa drar. Ingen kjefting, kos eller stell med hundene frem til høsteferien. Ingen flere turer til Maria rett over gaten, eller til Ringshaug. Jobbing på Klokkergården blir det å lite av. Og ikke minst mors masing og turene til grava. 

Fra nå av blir det bare sykling (forhåpentligvis), leking på internatene, mange nye venner og det beste skoleåret jeg kommer til å ha noen gang.. Rett og slett et år jeg kommer til å se tilbake på med utrolig mange gode minner. 

Bjerkely Folkehøyskole, here I come!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar