onsdag 12. august 2009

Happy summertime..

Dagen startet med å våkne tidlig, med solen allerede langt oppe på himmelen. Satt med ned ved dataen og prøvde å finne frem bilder jeg skal fremkalle og henge på veggen når jeg flytter. 

Elisabeth lurte på om jeg ville være med på brygga, og det er klart jeg ville. Ettersom bilen min har funnet ut at den ikke vil starte måtte jeg råne rundt i Lagunaen til mor.. Kjørte til Ringshaug og plukket opp min kjære og vi kom oss videre til Havariet hvor det ble clubsandwich og iskaffe. 
Etter å spist så maten nesten kom opp igjen, tok vi oss en tur på Farmanstredet. Der ble det både ny shorts og nye sko på meg:) 

Kom meg hjem igjen, da var det på tide å skifte og dra på trening med hundene. Utrolig deilig å gjøre det jeg liker best igjen. Blir trist å miste det en stund. 
Treningen begynte med Taiko, fikk null kontakt, og jeg ble bare irritert. Fant ut at da er det ikke noe triks å knote utpå der. Så tok han, Frodo og Ruffy med på en liten tur, for å komme vekk fra stresset. Det ble Frodo sin tur til å prøve seg, han tok hvertfall hinderne, men farta var ikke stort å skryte over..
Satte han tilbake i buret, og tok ut Ruffy for litt sosialisering. Isa på agilitybanen var ekstremt spennende og det var ingen tvil om at han ville være med der.. 

Tok ut Taiko igjen og gjorde noen kjempe fine runder og motivasjonen økte plutselig veldig på meg. Frodo kom ut og gjorde det ikke noe dårligere, flinke guttene.

Yvonne var der med moren til Taiko. Synet av oppdretter gjør Taiko helt gal av glede, så han må ha hatt det bra i valpekassa. Yvonne har fått en ny liten sheltie frøken. Fantastisk lite vesen, som ble meget flink til å både trave og stå etter å ha bli passet litt av Sus.. 

Etter trening gikk vi tur med Betina og hundene. Ruffy syns Zalto var ekstremt kul, men det var som vanlig ikke veldig gjensidig.. Etter turen var det på tide å komme seg hjem med hunder, sise og dusje, før neste tur ut.. 

På vei hjem fra Thomas holdt jeg på å kjøre på en revunge som ble skremt av lysene. Og nærmere hjemme dukket det opp en rådyr unge. Da jeg kom hjem hadde jeg glemt nøkkel og mamma hadde låst dørene. Jeg hadde ikke lyst til å vekke henne, så prøvde å sove i bilen. Men det var helt umulig, så endte med at jeg måtte ringe på og min snille mor kom og åpnet uten sure miner.. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar