mandag 10. august 2009

Man I need no brain!

Da var ferien endelig godt igang. På fredag ble det latter og kos med hundevenner. Tiden gikk til grilling, leking med Marthe og Syver og ikke minst agilityløp analysering. Vi kom alle fram til at Hege og jeg er godt opplært til å ha den beste løpestilen på laget. Nei, man trenger faktisk ikke bevege annet enn fra knærna og ned! 
Betina ble mobbet for sine rare fingre som på liv og død skal peke overalt, Kjellaug er flyvertinne og Line liker å løpe bøyd! Åjada, vi backer hverandre opp med å le av hverandre. For en gjeng.. 



Lørdag! Det er klart for å møte familien på en strand langt ute i Stokke. Jeg kom mer eller mindre fram til at stranda måtte ligge mer øde enn Finnskogen. Men hyggelig var det, mormor hadde tatt med seg mat og en stor vannmelon! Alle bada utenom Sus, siden hun måtte forlate stedet litt, for å kjøre sin kjære far i bryllup.



Senere på kvelden endte jeg opp på nøtterøy sammen med Henriette og andre folk fra Re. Meget koselig å se folk igjen. Vi gikk en tur til byen, der det var enda mer kjentfolk. Rart det der.. 



Søndag, Aleah Martine, Stig og Veronika tok en tur, så de fikk sagt hade før jeg reiser. Småen blir bare større og større og gleder seg til å bli storesøster. Men nyter å få all oppmerksomhet nå. Det gikk i puslespill, togbane og tegning, og ikke minst å løpe etter Frodo. Veldig gøy..



Idag har jeg, og alle 3 hundene vært med Jeanette til stallen. Der tok vi med oss den lille ponnien og de 5 hundene på tur. Da Frodo skjønte at det var en hest, satte han igang med bjeffinga, og lydnivået var høyt store deler av turen. Taiko og Ruffy skulle på liv og død gå oppi alle søle og så ikke ut da vi kom tilbake til stallen. Heldige Jeanette har verken hunder som bjeffer helt sinnsykt mye eller tråkker oppi alle søledammer. 

Hundene løp rundt, mens Jeanette tok seg boksene og jeg og Eleah tok oss av fôrblanding. Koselig med litt hjelp fra 2åringen:) 
Tiden var klar for å komme seg hjem, da var det fullt stell på Ruffy. Klo klippingen på bakbeinet endte opp i masse blod, kompress, bandasje og sokk.. Bra Susanne! Huff, heldigvis ser det værre ut enn det er.. Etter 3 børsta hunder og en bada, ligger de alle 3 rundt beina mine og slapper av, mens de venter på mat.. 







Night..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar