lørdag 26. november 2011

Innledende runder agility NM!

For en dag! Jeg klarte såklart og forsove meg. Våknet 07.15 og skulle være på jernbanetorget 07.17. Det funka ikke. Men heldigvis hadde Roger og Betina beregnet god tid, slik at vi ikke kom forsent selvom de måtte vente på meg 15min! Det er i Lillestrøm det skjer, Dogs4all og agility NM!

Som mine to siste dager som lagleder er det på sin plass at jeg gjør mine plikter nå. Det vil si og følge opp laget mitt og heie. Siden det er sånn håpløs boikott ute og går om dagen pga glatt underlag (ja, det er glatt, men er boikott måten og fikse ting på? tror ikke det), var det bare 3 mellomlag. Og gjett hvem som var de eneste som kom seg gjennom banen. Jo, det var Stjernelaget fra Tønsberg! Flinke menneksene og hundene altså. Og skal si de kan gjøre det nervepirrende og stå på sidelinja. Mer nervøs nå en når jeg starter selv jo, jeg er håpløs. Veldig gøy var det hvertfall, kommer de seg hele gjennom banen imorgen er de NORGESMESTERE! Og det er ganske så kult.

Slenger med diverse bilder fra dagen.. 


Stine og Taco

Elisabeth og Emmi 


Betina og Zalto


Marit og Shelly, Gratulerer med en sammenlagt 5. plass! 


Marit og Shelly

Da skal jeg pakke veska mi, passe på at vekkerklokka ringer når den skal og slenge meg på senga. Imorgen blir en nervepirrende dag! 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar