søndag 6. november 2011

Pugge,pugge,lese,lese, pugge..

Blir jeg klok av dette, tro?



Kjøleskapet er nå blitt et whiteboard og jeg prøver å pugge anatomi. Det er snart bare 1mnd til eksamen. PANIKK! Ikke er jeg flink nok til å lese heller. Vinkvelder, besøk og bursdager så mye mer gøy! Og konsentrasjonen og anatomi gleden har forlatt meg.

Igår var pappa her en tur. Det var koselig! Jeg tok IKEA bussen og møtte han der. Det ble ny induksjonstopp på han og masse små greier til meg. En blomsterpotte tilogmed. Så nå har blomsten min noe å stå i. Tror den ble glad for det. Senere på kvelden, var det bursdagsfeiring for Eline. Hun ble jo hele 21år på fredag. Koselig å se litt familie igjen. Er jo veldig familiekjær, selvom jeg ikke får vist det så mye som jeg ønsker. Nå får jeg gå og jakte på konsentrasjonen min, før det blir kaffe med Henriette:) Ha en fortreffelig søndag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar