tirsdag 22. november 2011

Her kommer Pippi Langstrømp..

Hva varmer vel mer enn å hente to små jenter i barnehagen, som kaster seg rundt halsen din når de ser deg? Endelig tvillinghelg igjen! Det er ingen helger jeg ler så mye og blir så sliten og oppgitt på engang. Men morro, det er det!

Var rart da mamma tok med seg jentene til mormor og morfar og jeg måtte bli igjen hjemme. Jeg ville jo også klemme på de søte besteforeldrene mine, spise mormors gode mat, og le med Hannah og Emilie. Men nei, mange timer med respirasjonsorganene for meg. Best denne eksamnen går bra. Snart drømmer jeg om, blodets vei gjennom hjertet, gassutvekslingen mellom alveole og kappillær, nefronenets oppbygging, hormoner i hypofyse forlapp og baklapp og alle andre steder, stressreaksjonen, mye stressreaksjonen!

Jaja, helgen har altså gått til anatomi og barnepass. Gøy å ha noen som gidder og synge pappegøye sangen, pippi langstrømpe og lille kattepus med meg. Ah, skjønne små barn!

 
 Det er bare sjokoladen på Hello Kitty kjeksen som er god



Fikk vært en tur innom Gjennestad og sett litt på NM treningen også. Det var koselig. Til helgen går turen til Lillestrøm, spent på hvordan Stjernelaget mitt kommer til å gjøre det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar