onsdag 2. november 2011

Vaskemaskin!!

I sommer kjøpte jeg meg en kombi vaskemaskin. Den har stått under kjøkkenbenken min med hundesaker i frem til nå. For idag har jeg nemlig hatt besøk av en rørlegger som har koblet den til! Det er så fantastisk og endelig kunne vaske mine egene klær igjen! GODFØLELSE!!


Har forresten hatt besøk fra Tønsberg de siste dagene. Syns det er så koselig når de hjemmefra, gidder og ta seg turen! Setter jeg stor pris på<3


Frokost på Wayne's Coffee med Elisabeth

 



2 kommentarer:

  1. Hehehe, det var på tide at rørleggeren tok seg en tur nå ja =p grattis!

    SvarSlett
  2. Haha! veit, utrolig deilig å slippe og drasse med meg skittentøy hjem til mor hvertfall! Selvom den gjerne vil være midt ute på gulvet når den sentrifugerer da, haha:p

    SvarSlett