mandag 14. november 2011

Gøy med bursdag!

Da er jeg kommet meg opp i 20åra og er det vel bare å forvente at kiloene legger seg på fremover. Er det ikke slik en merker å bli gammel?

Har hatt en knall helg. Er så gøy med bursdag! På selve dagen, hadde jeg invitert folk og byen neste. Savnet noen, men klarte å kose meg fordeom. Søte Nicklas og Håvard bakte kake til meg og alle andre var med på å øke stemningen. Ah, koselig altså! På byen ble vi desverre splittet, men det som er så koselig med Tønsberg er jo at den er full av kjentfolk.

 

 

 

Søndagen våknet jeg opp noe redusert, men veldig klar for familieselskap. Er jo så familiekjær, og ser familien min alt for sjeldent. Så de store familiebursdagene mine vil jeg virkelig ikke gi slipp på! Jeg frydet meg ettersom huset ble fylt av barn, unge og gamle. Da kvelden kom var magen full av kaker og annet godt. Huset ble tømt og Karin kom for å hjelpe meg litt med hjemmeeksamen. Godt å ha noen som kan hjelpe meg! Vi vet jo alle hvor mye jeg stresser for årets eksamner.

 

 

Nå er det snart klart for å finne senga og lade opp til morgendagens skole :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar