torsdag 24. november 2011

Trening og eksamenstress..

Da er det snart helg. Jeg leser meg ihjel, men igår var mamma og hundene her en liten tur. Mamma hadde med seg microbølgeovnen som hun ga meg i bursdagsgave. Og jeg har allerede brukt den to ganger idag, livet med micro er bra! Det var så koselig med mammabesøk, synd at hun var her så kort. Og jeg skal ikke hjem før den 15.des! Men da er det hvertfall jul.


Måtte sende bilde til Hanna på mandag om hvor flink jeg hadde vært til å trene. Så her får dere det å, siden jeg har trent idag også!


Nå er armer og bein vissne etter dagens treningsøkt på SATS med Christina. Så nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen, spise mamma's horn med ost og skinke og bli underholdt av de frustrerte fruene. Akurat nå er livet godt! Så glemmer jeg hva morgendagen har i vente:)



2 kommentarer: