fredag 11. november 2011

Adjø 20åring!

Dette er min siste dag som 20 åring! Og jeg som syns det er så årleit å være 20. Kjipt at det er blitt sånn at jeg ikke gleder meg til å bli eldre lenger, ikke at jeg gruer meg så veldig heller altså. Det er bare det at det ikke noe stort å bli 21.. Det skjer jo ingenting, ikkeno er mer lovlig imorgen enn idag. Men det er vel sånn livet skal være. Gleder meg hvertfall veldig til å feire meg selv med venner og familie i helgen.

Denne dagen får jeg utlevert hjemmeeksamen, spent på hva jeg får i tema. Har en hel mnd før den skal leveres, så har ikke tenkt til å stresse med den i helgen, og det er bra!

Igår hadde jeg en veldig bra dag, faktisk. Liker når jeg kan legge meg i senga med en smil om munnen og bare være fornøyd. Dagen begynte med tlf fra Mats kl 6 på morgningen, da stod han på utsiden av døra, så var det anatomi lesing sammen med Hanna på Bugges. Godt å ha dager jeg faktisk er sammen med folk, og ikke bare sitter med nesa i bøkene. Senere på dagen fikk jeg melding av Christina som lurte på om jeg ville være med på bodypump på SATS. Etter å ha slengt i meg nesten en hel kebab til lunsj sammen med Hanna, skjønte jeg fort SATS kanskje ikke var så dumt. Er forresten heltt ødelagt i bein og armer idag, så kan jo bare glede meg til imorgen! Da klokka nærma seg 22 tok Taiko og jeg kveldsturen vår ned til Oslo S (vi trikka riktig nok). For der hadde Mikael og Christian et mellomstopp før de dro videre med nattoget til Trondheim. Bra dag... Og måtte helgen bli ennå bedre!




Nå skal jeg kose meg meg med en episode Catsle og lissom kaffe, før Taiko skal få tur og anatomi bøkene skal slites ut. 

Og la meg ikke glemme! Snakke med pappa på tlf igår. Han opplyste meg om kavlifondet. Altså kjøp av kavli produkter så går en viss sum til dette fondet. Og de støtter forskningen av ME. Så da vet dere alle hva dere skal gjøre? Kjøp kavli til dere ikke har mer penger igjen!
Les mer om det her - http://www.kavlifondet.no/2011/10/me-forskning/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar