tirsdag 3. januar 2012

Takk for sist

Da er jeg tilbake. Var så sliten i føreksamenstiden min at jeg nesten knakk sammen. Men nå er to eksamner over og ett semester bestått!

Kanskje noen tilogmed lurer på hvordan det gikk i NM, og da kan jeg jo fortelle dere at vi VANT! Stjernelaget ble norgesmestere, og med det sier jeg takk for meg, og satser på noen gode år i Oslo og omegn dressurhund klubb.

Norgesmestere lag mellom 2011

2012 er kommet. For meg kom det faktisk litt overaskende på. Jul og nyttår har på en måte ikke vært like spesiellt i år som de andre årene. Kanskje fordi jeg var utslitt eller så er det vel sånn det blir når en begynner å bli voksen. Desverre har jeg nesten ikke tatt noe bilder i julen heller, fordi jeg rotet bort laderen til kamera. Er forresten på leit etter et nytt kamera så om dere vet om noen som skal selge en Canon 50D, 60D eller 7D til er rimelig pris, fortell meg. Har nok ikke enkli penger til noe annet enn en 50D da. Men jeg kan jo drømme.

Helgen før julaften var vi så heldige å ha jentene. Det ble pepperkakebaking og juletrepynting. Det har jeg heldigvis litt bilder av. De er kulest i verden!

 
Pepperkakebaking hos mormor og morfar

Julemark

 


 

 






Julen har vært bra, mye mat og kvalitetstid med skjønne mennesker.

Imorgen får jeg vite karakteren på anatomi, fysiologi og biokjemi eksamen min, er så spent at jeg nesten dør.

Ha et bra nyttår:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar