fredag 6. januar 2012

B for Anatomi?

Heioghopp!
Det ble en B på anatomien. Må si meg fornøyd med det, all den tid det var 2-3 spørsmål jeg ikke var 100% sikker på. Så takk for det:)

Det skjer virkelig ting på høyskolen om dagen. På tirsdag var det Hjerte-Lunge-Redning, igrunn ganske artig. Og på torsdag lærte vi å sette subcutane sprøyter. Så nå begynner endelig SF-enheten og bli gøy!


Foto: Hanna Jørstad

Igår ble jeg bedt på film og vafler hos Christina. MYE latter da vaffelstekingen ikke gikk som vi hadde tenkt. Og filmen vi så ikke hadde nok drama i seg, så vi fant like gjerne opp dramaet selv. haha.


Christina's smøre teknikk


oi...

Dette har vært en bra dag! Grusomt å stå opp riktig nok. Voff vil ha minst en halvtime tur før jeg drar på skolen, og da er det ikke gøy og begynne tidlig! Men etter skolen dro Hanna og jeg til byen og koste oss med nyttårssalg, stipendet har jo kommet inn på kontoen. Og det må nytes! Etter langt om lenge fikk jeg dårlig samvittighet for voff som var alene hjemme. Så da ble snille Hanna med å gå en times tur. Er så herlig med selskap og lissom kaffe på tur. Rett og slett en godfølelse (må begynne å fokusere mer på dem igjen).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar