fredag 28. mai 2010

Verdens herligste nevø!

Jeg er så stolt av min lille nevø Troy. Han er virkelig verdens skjønneste! Nå har Maria og Troy vært på disse kanter noen dager, og jeg har virkelig kost meg! Merker armen er små støl eller hva det enn er, etter å ha hatt en sovende baby der i evigheter. Åh, han er nydelig!
Gleder meg til å være barnevakt i Seattle!





Nå er det mer pakking pågang. Stikker jo til Hellas imorgen. Tiden flyr! Men før hellas er det en del ting som skal gjøres. EU-kontroll på bilen. Blir godt å få støtdempere på bilen igjen!

Line har kommet hjem. Så da går turen dit etterpå. Gleder så til å se henne igjen. Har savnet å ha hjernen min innen rekkevidde.


Hundene er ustelt og trenger vel enkli et bad, så får håpe jeg rekker det. Før vi skal i bursdag til min søte mormor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar