onsdag 26. mai 2010

Bikkjen min aller beste venn...

De siste dagene har vel igrunn blitt brukt på å dyrke hundeinteressen min. Skulle vært i bursdag hos Hilde i Trysil på lørdagen. Men siden jeg er fattig og må slutte å leke rik, ble ikke det noe av. Noen tårer og sutring senere, stakk jeg til Betina for å pleie valpesyken min. Fiiiine Mina!

Roger holdt kurs på hundehytta, så på søndagen tok jeg med mine to små for å gå tur med Betina på hytta. Der var det mer valpesykepleiing. En tric sheltie på 11uker, Mina og en liten blå BC. Koslig!


1 stk gal BC baby






Ellers har jeg fått kontakt med en gammel venn igjen, solt meg, kost meg på brygga i solen med Elisabeth og kost meg verdens herligste nevø<3

Igår var jeg å så på valpene til Athina. Herlige små vesen! Anne fortalte at hun er flink mor og det er jo bra. Under besøket ble jeg tilbudt en handler jobb. Meg i Wheaten ringen kan jo bli spennende! Har en ting eller fler å lære meg, men skal nok bli gøy:)





Rett før jeg skulle legge meg igår ringte dåsa mi, med en fantastisk nyhet. Hun har kommet inn på fotofagskolen. Er så stolt! Visste det kom til å skje.. Gleder meg til å komme på besøk i Trondheim<3


Idag har mor og jeg vært på shopping in the T-town. Kjedlig for meg at jeg ikke har noen penger å bruke før turen. Men det ble litt klær på min mor, jeg kan stjele, også fikk hun kjøpt en ny bikini til oss hver:)
Fikk også den erfaringen at når folk jeg ikke vet hvem er, kommer å kysser meg i bakhodet. Sier jeg visst bare "Oi!". Da jeg etterhvert snudde meg, fant jeg ut at det var min søte Ida som stod der. haha..

Til min store glede har ikke Maria og hennes nydlige sønn dratt tilbake til Hallingdal ennå. Så jeg har fått kose med Troy idag å. Blir trist når de stikker til Seattle for godt. Men da har jo jeg en god unnskyldning for å stikke en tur til statene i ny og ne. 

Nå er det vel igrunn tid for å pakke ut av kofferten og pakke i den på nytt.. Til Lørdag bærer det til det store utland. Hellas here we come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar