søndag 16. mai 2010

All by myself!

Nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne å skrive. Har så mange følelser og minner.
Den siste uka på Bjerkely har vært ganske følelsesladd for min del. Jeg har gledet meg til å komme hjem til hunder, venner og familie, men det å vite at min tid på Bjerkely snart er over, er helt grusomt.


Det har blitt endel revyjobbing, og til slutt fikk vi endelig vist oss frem. Det var gøy.


Jenny, Hilde og jeg har hatt våre festlige stunder med is og håndkrem.. Haha.. Lo i sikkert 15min etter at Dåsa hadde spruta masse håndkrem i ansiktet på Hilde.. Priceless!

Mer tacokvelder og film. Og ikke minst sipping da rommet skulle pakkes ned i pappesker.
Sykt hvor mye som har skjedd på de 9mnd. Pakket ned kort mamma har sendt meg, draco heads fra Paris, sjetonger etter all pokerspillingen, Grønne frosken Eirik lagde til meg engang i tiden, Ikke mobb kameraten min ting, Pathshala brosyrer fra utstillingen og pressekortet mitt derfra. Pingvinen fra gaven min i Bangladesh, Mørkeromsprint fra Krogvoldseminaret, det gule kortet Ivar og jeg klarte å skaffe oss i spørrekonk, min første mørkeromsprint, lillesøster diplomen og bilder av min kjære Bjerkely familie.
Jeg har virkelig hatt et bra år!




Jeg har fått mange nye venner, lært mye både foto og om meg selv, jeg har følt på hvordan det er å bo på internat og alltid ha mennesker rundt seg. Dette året ville jeg ikke gitt bort for noe i hele verden!


Nå har avsluttingen vært. Det ble bildekavalkade fra året som har vært, best of bilder, sang, jeg klarte faktisk å synge solo uten å gråte før etterpå. Men da jeg så Jenny sitt tårevåte ansikt var det gjort. Det var taler og alt var bare kjempe trist!

Foto: Henriette Holt Mikkelsen


Kan ikke huske sist jeg gråt så mye! Det å si hade til så mange jeg er glad i er vondt. Greit jeg kan se dem igjen, men ingenting vil noen gang bli det samme igjen! Vi er spredt rundt i hele landet. Familien min den siste tiden. Klisje å si, men når du ender opp med å dele både nesespray og piller med folk. Da er det faktisk riktig..


Jeg kommer til å savne å aaaa'e etter Jenny, og stjele dorullen hennes når jeg ikke gidder å hente min egen. Jeg kommer mest sansynlig aldri mer til å plutselig ha 3 nakne gutter i dusjen min, ingen som går på rommet mitt og tar det de vil ha, når jeg er syk nå er det mye mer tidkrevende for folk å komme å dra meg ut av senga, enn når det bare er en dør imellom. Kommer til å savne alle filmkveldene, guitarhero og all kosingen! Donach og leking på rommet til Jenny, uansett hvor jeg går er det mins 4stk jeg kan hoppe på og få en klem og sleepover på rommet til Cheese og skatingen!


Foto: Torleif Kvinnesland

For ikke å snakke om , alle Elverums turene! Og alle photoshootsene.



Jeg kunne sikkert fortsatt i en evighet.. Takk for et fint år alle sammen! Har hatt utrolig bra. Så nå sitter jeg da her. Med en syk tomhet og et knust hjerte..

Rave to the grave!

Love Superdåsa... aaaaaaaa..

2 kommentarer:

  1. :O har duuu draco headsene fra Paris !

    savner min tinker<3

    SvarSlett
  2. Jeg har 1=D Den er grønn med en sort hatt.. Kjempe fin!

    Savner min Cheese også :'(

    SvarSlett