torsdag 20. mai 2010

First week at home..

Da er det faktisk en uke siden jeg brukte opp alle mine tårer på å si hade til familien min i Åsnes. Må si jeg føler at Bjerkely året mitt har vært en vakker drøm, jeg nå desverre er nødt til å våkne opp fra. Men jeg har virkelig lyst til å legge meg til å drømme mer. Hadde det bare vært så enkelt.

Godt for meg har jo jeg min egen sørge rutine. Merkelig hva man ender opp med etterhvert.. Hvertfall, jeg har klart for det meste å holde meg utenfor husets 4 vegger, eller så har jeg i det minste ikke vært alene.

På fredagen ringte min kjære Cor og spurte om jeg ville komme til Sandefjord og gå tur. Jeg heiv meg i bilen. Det var koslig! Hadde mye å prate om, etter å ha vært borte fra hverandre så lenge.
Jeg dro fra Cor og rett til Yvonne. Der ble det plutselig i det meste 8 sheltier! Fikk hilse på kullbror til Taiko. De var skremmende like. Og valpen var bare helt nydelig!



Kom meg hjem fra Yvonne og da var det tvillingtid. Heldigvis for meg skulle jentene mine være hos oss i helgen. Det ble en rotete, våt, høylytt og anderledes helg.




17mai dukket opp. Jeg tenkte det skulle bli deilig å sove lenge og ikke tenke så mye på det. Men det funket visst ikke for meg. Etter å ha sitti i sofaen en stund ble jeg nødt til å slenge på meg bunaden og stikke en tur til bestemor og bestefar. Da de skulle i kirken, stakk jeg en tur til Christian. Og vi kom til byen da alle andre dro. Noe som enkli var ganske greit. Lett å parkere og ingen kø for å få is =)
Så på russetoget. Det var trist. Sykt at det er et helt år siden min russetid! Men det er først i år vi fant ut at det ser enkli ganske dumt ut å stå og hoppe på et busstak. haha..

Vi fikk se et korps!

Senere på kvelden gikk turen til Jon. Der skulle jeg og de tøffe guttene mine nyte litt alkohol. Det ble igrunn tidlig kvelden, men etter en lang dag tror jeg nok denguen bare var glad for det:)





18.mai hang jeg hos Christian. Det ble film, wii og soling. Mamma hentet meg (føler meg som 15år igjen uten SuperSara) og det ble en rolig dag på sofaen. Jeg fikk også en aha oplevelse om at jeg ikke har penger til å dra å studere i Oslo. Så fant plutselig ut at jeg skulle komme meg til Trondheim istede. Helt til det viste seg at jeg ikke har søkt på noe skole i Trondheim! Hat! Skjønner ikke hva jeg har tenkt på mens jeg har søkt. huh..

Igår var det strålende fint vær! Og jeg hadde fått streng beskjed om at det er på tide å pakke ut sakene fra skolen. Æsj.. Har så mange ting, at jeg ikke skjønner hvor jeg skal gjøre av det! Da det var nok utpakking for meg gikk vi en tur med hundene, før jeg møtte Elisabeth og Agnethe i byen:)

Idag regner det og jeg gleder meg helt SYKT til Hellas og Magaluf! Reisen starter om en drøy uke =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar