torsdag 27. mai 2010

Eg må ha, eg må ha, solbriller på!

Var det noen som sa noe om å slutte å leke rik? hmm.. kan jeg ikke huske..

Idag har jeg nemlig vært en tur på brilleland og fått kjøpt noen nye solbriller. Noen med sånne derre polaroid glass. Min fantastiske tante fant ut at jeg var nødt til å ha noen bedre solbriller før syden, så hun lånte meg litt penger. Så nå håper jeg på å slippe taket til senga og paraceten og kunne leve livet uten hodevondt. Dumme lys og dumme dengue feber!
En kjole og jakke fikk jeg også kjøpt. Jakka var riktignok til min mor, og det ble visst kjolen å. Hardt når mor tar klærne jeg kjøper til meg selv, på hennes kort.. For et grusomt liv jeg lever :p



Troy pass deg, her kommer tante!!
Superdåsa is taking off with her brand new Ray-Bans!

2 kommentarer:

  1. Hærregud, det bruker du penger på ja! Du veit du kommer til å fly rundt med leoparddåsebrillene hele magaluf uansett ;)

    SvarSlett