fredag 21. mai 2010

Å falle er no alle gjør, før de lærer å fly!

Igår hadde jeg en dårlig dag. Alt var igrunn feil, det regna, kroppen ville ikke høre og jeg endte opp med å bare sitte og tenke. Og det er sjeldent noe lurt. MEN! Så fikk jeg en melding fra Betina om at det var fritrening kl 20. Så da var det bare å tvinge seg opp av senga. Hadde igrunn også lovet pappa og hente han på Scania...

Hvertfall! Var faktisk ganske spent da jeg pakket sekken, fikk hundene i bilen og satte av sted mot min kjære hunde hytta. Kom til hytta, og der var det ikke mange og enda værre ingen kjente. Men Birgitte og Betina kom etterhvert. Helt sykt deilig å komme tilbake på agilitybanen! Da forsvant alt det tunge fra tidligere på dagen. Denguen er ikke overbegeistret for treningen, men det for så være..

Idag har jeg igrunn bare nytt livet. Kost meg med verdens beste hunder, sett på paradise og ikke minst kost meg ute. Solseng, skjermet hage, sol og frappé er ikke feil!

Nå skal min kjære mor og jeg se på Alexx Alexander på norske talenter!


Gratulerer Betina, som henter lille Mina hos Yvonne idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar