mandag 26. september 2011

Sliten? syk? farlig sliten?



Har hatt det fint de siste dagene.. Besøk av mor, skole, besøk av Christian og innflyttingsfest. Nå har roen senket seg, kvalmen og utmattelsen har tatt overhånd og jeg føler jeg får svi for mitt aktive liv. Men det skulle jo ikke være sånn lenger. Jeg sitter her og lurer på hva forskjellen er på det å være syk og det å være sliten. Er jeg bare sliten som vanlig folk også kan bli? Begynner jeg på en influensa eller lignende, eller burde jeg ta aktivt tak i det jeg har lært på lightning process. Rett og slett starte på nytt. Igjen er jeg redd for å dytte vekk en sykdom som trenger ro. Huff det skal ikke være så greit altså. Sykdom og utmattelse skremmer meg. Gleder meg til den dagen jeg vet hva som er syk og hva som er sliten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar