søndag 4. september 2011

Skolestart

Da er det vel kanskje på tide å fortelle litt om hvordan de første ukene på skolen har vært. Vet det er mange av mine kjente kjære som er spent på det.

Hvertfall! Det hele startet med to ukers fadderuke, dette var tiden til å bli kjent med alle disse jeg skal forholde meg til resten av året. Jeg ble introdusert for min nye studiegruppe og har blitt overbevist om at dette kommer til å bli et knall år! Vi er 9 skravlete jenter, som alle er klare for å ta skolen seriøst. Jobbe først kose oss etterpå. Deilig å ha kommet i en sånn gruppe. Gleder meg til å bli enda bedre kjent med de alle:)

Jeg føler meg veldig bra om dagen! Slitsomt å ha så mye og gjøre hele tiden, men likevel fantastisk deilig. For jeg mestrer det! Er ikke alltid sliten og henger ikke etter, sånn som ifjor. Denne gangen syns jeg tilogmed mikrobiologi er spennende, og jeg koser meg med at noe forventes av meg. STOR forandring med andre ord.

Nå om dagen er det forelesninger, legemiddelregning og hjerneslag det går i. Regner med at dette kommer til å bli et kjempe bra år, hvor jeg endelig har vunnet over sykdommen!

Idag blir småjentene mine 3år! Hurra for dem, skulle virkelig ønske jeg kunne vært sammen med dem og feiret dagen. Utrolig glad i mine små søte<3

 

 

 

 

Og for de som har fått med seg at huseierne mine selger. Pågår det nå budrunde, blir spennende å se om jeg får lov til å bli på Birkelunden eller ikke. Så kryss fingre og slikt for at jeg kan få bli.
På forhånd takk<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar