tirsdag 13. september 2011

Dyrsku'n

Denne helgen pakket jeg bagen og satte meg på toget til Vestfold... igjen.. Pappa hentet meg på togstasjonen og jeg fikk brukt stemmeretten min før vi reiste videre til Undrumsdal. Der møtte vi Rune og Magnus som tok oss med videre til Seljord. Fantastisk deilig med bobil, da kvalmen begynte å ta meg kunne jeg jo bare legge meg ned og sove. Herlig.

Vi kom oss frem til Seljord og fikk plassert oss på et jorde likeved Dyrsku´plassen. Endelig en kvalitets helg med han far. Er ikke ofte vi får vært sammen over noen tid.

På selve dyrsku'n var det som vanlig masse folk. Som den studenten jeg er var det ikke mest penger og bruke. Men det lille jeg hadde skrapet sammen forsvant fort. Mamma, Birgitt, Oliver og tvillinger dukket også opp. Godt å se småjentene mine igjen. Vi skal forresten fortsette å ha dem helt frem til sommern. Hurra!



En knall helg. Gleder meg allerede til neste år. Dette har jo blitt en tradisjon!

Dårlig med Bilder fordi jeg ikke har fått light room på denne macen ennå. Men jobber med saken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar