torsdag 8. september 2011

Lunsj, massasje og ny mac!


Denne uken har jeg fått et par dager hjemme. Hadde en time hos osteopat på tirsdagen, der fikk jeg beskjed om at jeg må slutte med styrketrening. Så kondisjonstrening skal nå bli min venn. Puh. 

Turen gikk videre til Sandefjord. Der skulle mamma spandere kosedag på Cor og meg. Det ble lunsj og massasje. Utrolig deilig med en dag med bare kos og uten bekymringer. Fantastisk! Tusen takk mamma, du er best! <3



Tilbake på Revetal skulle den nye macen min vente på meg! Gjett om jeg gledet meg. Skuffelsen var STOR da det bare var et deksel til å ha på utsiden som lå i pakken. På toppen av det hele, stod det i ordreseddelen at macen skulle vært der. Jeg ble så sint at jeg fikk vondt i hodet, så da var det ikke annet å gjøre enn å gå over til Vårdal. Maria hadde kommet hjem med Caspian, så da ble det babykos<3

Jeg ringte apple da onsdagen kom og lurte på hvor i all verden de hadde gjort av macen min. Den var visst på vei og skulle bli levert i løpet av dagen. Da ringte jeg UPS for å få vite når på dagen jeg kunne forvente dem. Men det kunne de visst ikke fortelle meg. De regner visst med at folk er på samme sted fra 09-17 hver eneste dag. Great! Etter mye mas og styr kunne jeg møte budbilen i holmestrand. Da ble det lunsj med mor før hun sendte meg på toget. En koselig tur med med store opp og ned turer. Men nå sitter jeg her med macen min i fanget. Deilig! 



Ikveld er det middag med sykepleiejentene. Før jeg pakker sakene og reiser til dyrskunn med pappa imorgen:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar