onsdag 21. september 2011

Kvalitetstid med Cor!

Helgen som var, hadde jeg besøk av Corina. Utrolig koselig å få litt kvalitetstid sammen igjen. Jammen rart hvordan ting blir. En gang bodde vi sammen og folk tok oss for å være en. Nå er jeg heldig om jeg ser henne en gang i mnd. Sånn er nå livet blitt. Vi har det hvertfall utrolig hyggelig når vi er sammen:) 

Det ble turer med Taiko, kafe besøk, kusine besøk, en tur i byen, film, junkfood, mislykka forsøk på å lage mat, mye latter og skader. 



For de som ennå ikke har fått det med seg, har Cor en liten krabat i magen! Jeg gleder meg så til han eller henne kommer ut. Det kommer til å bli en bra dag! Snart får vi vite kjønnet og jeg klarer nesten ikke vente! 

Taiko har forresten blitt en apporterende fuglehund. Han tror hvertfall det selv. På mandagsturen vår var han helt vill. Sjefen av Grünerløkka! Han løp og kosa seg og plutselig fant han en and og plage. Det er bare det at ender kan ligge på vann og svømme, det er en egenskap sheltien ikke har fått. Plask sa det og voff var ute i Akerselva. 
For de som ikke har sett elva i det siste, har den blitt dobbelt så stor med sterk strøm. Så jeg fikk jo greit hetta. Heldigvis klarte voff og svømme seg inn igjen selv, og for hans del desverre uten en and i  munnen. Sånn kan det gå. Han har ikke lært av sine feil, så må passe ekstra på om dagen. 

Jaja.. Nå sitter jeg og venter på besøk av mamma og Frodo. Får prøve å bruke ventetiden på litt lesing og rydding:) Ha en fin dag, folket! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar