fredag 9. september 2011

Middag med verdens beste gruppe 5!

Hadde en knall bra kveld igår. Gruppe 5 er uten tvil den beste studiegruppa på hele Hioa! Turen gikk til yayas. En thai resturant ved aker brygge. God mat og artig stil. Kan så absolutt anbefale å reise dit :) 
Vi kunne endelig snakke om alt mulig annet enn skole, uten å ha dårlig samvittighet for det. Gleder meg allerede til neste gang vi stikker ut. Da håper jeg at forkjølelsen min har reist sin vei, og bihulene kan slappe av igjen. 



Disse søte jentene er de jeg er sammen med om dagen. Supersøte! 

Nå skal jeg ta siste finish i leiligheten før det er nok en visning her til søndag. Budrunden gikk tydeligvis ikke så bra som forventa. Håper jeg får vite noe mer snart. Slitsomt å ikke vite hva som skjer vidre. Men satser som alltid på at alt ordner seg:) 

Snart setter jeg meg på toget til Holmestrand og blir plukket opp av min far, før vi stikker videre til Seljord for helgen. Kommer til å bli bra! 

God helg! 

2 kommentarer:

  1. Krysser fingre og tær, for det er bare teit om du flytter fra Birkelunden!

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, det blir rett og slett for dumt.. :/

    SvarSlett