onsdag 28. september 2011

Guttetiss og nye huseiere!

Shippohoi!
Da har jeg falt pladask ned i sofaen. Hode verker og klarer rett og slett ikke å lære mer. Merker at hjernen min ikke har jobba mest med sånne skolegreier på lenge ja! Så 2-3 oppgaver i sving pluss forelesninger er en stor utfordring for min del. Men kommer meg vel inn i det etterhvert!


Livet smiler likevel mer enn sist gang jeg var innom her! Formen er litt bedre. Er ikke utmattet utmattet, bare sliten. Og det er bra, så da skal jeg SLUTTE og freake ut hver gang jeg føler meg ME syk :) Og det sier jeg vel helt til neste gang jeg føler meg sånn. Haha.


Idag har jeg fått to herlige nyheter. Den ene er at Corina har vært på ultralyd idag og sett en liten guttetiss. Det betyr at jeg blir tante til en liten gutt i februar! Gleder meg masse<3


Den andre gode nyheten er at jeg møtte huseiern min, som hadde låst seg ute til morgningen idag. Og hun kunne fortelle meg det at leiligheten er solgt, og de nye huseierne er gira på å leie ut til meg!! JEG TRENGER IKKE FLYTTE!! Ah, lykke! Skal ringe de nye huseierne så fort jeg får nr dems, spent på hva de tenker om husleie og slikt. Og ikke minst på hvordan de er. Satser på at alt skal gå fint, men små spent.


HURRA!

Nå skal jeg sette meg ned og sortere bilder til å henge på veggen, og finne rørlegger til vaskemaskinen min. Endelig faller ting på plass igjen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar