torsdag 24. juni 2010

Hei og hå!

De siste dagene har vært herlige! Det har vært sol, god stemning og bra folk.
Ida og jeg har hatt en deilig frokost på stranden med Skyr og salat, for deretter og bli fulle av sand og angrepet av måker. Så da fant vi ut at brygga fristet mer. Der ble det en god lunsj, som Geir Ove og Sondre joinet. Det ble mye prat om alt mellom himmel og jord. Det er også bekreftet at GeirO syns så godt som alle damer er deilige. Bra for han! hehe..

Ida nyter en slik en ost.. 


Da vi hadde stekt en stund i solen og pratet nok tull, gikk turen videre til Nicklas. Siden han og Karl var og kjøpte kebab da vi kom frem, så Ida og jeg anledningen til å få av oss litt sand i dusjen. Vi fant ganske fort ut at den lakk.. DF har visst gjort en dårlig jobb der ja. Så det endte da med et stk veldig vått bad. Jaja. Det kan skje den beste.
Guttene kom tilbake og det ble steking på verandaen med musikk, Sørlands chips og bana boat! Etterfulgt av to mindre bra filmer, før det var natta og Ida og jeg satte nesa hjemover hjem:)

Igår var det St.Hans! Og da er det obligatorisk med grilling og bål. Ida og jeg møttes i byen, jeg tok faktisk vkt buss for første gang siden jeg fikk lappen. Ganske stolt faktisk! Men hvertfall etter å ha farta litt i byen og ordnet ting, prøvde vi oss på en ny strandtur. Mer vellykket enn forrige gang, men vi endte fort på Husvik. Der fikset vi oss og koste oss før turen gikk til Karl for å møte mange fler folk og grille:)
Der hadde vi en riktig så hyggelig stund, med sjokoladekrig og sang, før vi tok beina fatt og gikk til Ringshaug. For en awesome gjeng!



På stranda møtte jeg Elisabeth og Storm. Og jammen dukket Nicklas og en gjeng opp også. Desverre kom de litt sent, så jeg var nødt til å bli med Kaasa tilbake til Karl. Men kos og se folk igjen!

Natten tilbringte jeg med min søte Line og Felix, som kom og hentet meg hos Karl:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar