lørdag 19. juni 2010

Magaluf!

Da har jeg altså fått vært en tur i Magaluf. For de som ikke vet det, er det verdens beste Vegard som har vunnet en tur for 4 i en uke! Heldig som jeg er, fikk jeg lov til å være med. Jippi! Lenge leve flinke foto folk..

Kan ikke skryte av veldig godt vær, så brunfargen fikk visst ikke lov til å godgjøre seg. Men det ble shopping og mye mat og drikke! Når denne gjengen samles er det burning av hverandre opp og ned, men det er slik vi liker det. Som, husker du da Jenny og Vegard sloss over samme gutt? Jeah!
Vonde ribbein er ikke smart når de for deg til å le så du griner! 

<3

Det ble såklart mange turer ut på byen både med og uten 7D. Vi liker så klart best turene med! Stakar kameraet til Vegard har fått gjennomgått det meste, men er det ikke slik man lager gode portefylje bilder? 

Bylivet her i Norge kommer nok aldri til å bli det samme igjen, etter å ha sett hvor fantastisk det var der borte. Fine bartendere, free shots, neonlys og en helt fantastisk stemning! Er ikke mange steder du kan gå og plutselig møte mannlige feer, gladiatorer, hetro transe strippere eller gutter i rosa Hawaii skjørt. Folk flest ser nok rart på deg om du går med rave ring eller light sticks øredobber. Som heller skaffet oss mer gratis drikke. Oh yeah!

RAVE!!

Hello KITTY! 

Vi har alle fått noen skader på turen, men jeg har klart å holde meg unna alt med hvite frakker.. Har ikke vært innom et apotek engang! Hurra for meg, og mine flinke medhjelpere, som alltid har holdt meg i hånden over veien. Og passet på meg under andre tilstander å.. Takk for det!

Snuskepjusken... 

Også må jeg jo ikke glemme at de flinke guttene våre, som klarte å vinne champis til oss!

Ellers er det ulent terreng i Magaluf, så pass på!

Som noen kanskje fikk med seg, så sa jeg at kamera mitt overlevde påkjørslen. Det var feil. Eller det er objektivet mitt som er ødelagt da.. Ekstremt kjedelig! Jeg som elsker 50mm min.. Jeg har med andre ord ikke tatt noen bilder på turen. Så låner noen av Vegard. Så sjekk ut http://www.vegardsk.com/


Takk for en alle tiders tur! Nå skal denguen snart pleies...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar