tirsdag 8. juni 2010

Reisenerver?

Idag har vært en fin dag!
Etter en lang morgen, dro Lars Petter og jeg på Langevann. Badetempraturene her i Norge fant jeg ut at ikke var noe for meg, så stakar LP mått bade alene. Men vi hadde en koslig tid på stranda, lenge siden sist vi har lekt. Så fint å være litt sammen igjen!

Da jeg kom hjem var det tid for mer pakking. Magaluf med 3 herlige imorgen!

Pause fra pakking, mat laging til mor og meg, så tok jeg den noe ødelagte bilen til mor og duret til Tønsberg. Der ble det kaffe og is med Thomas, før vi stakk tilbake til Roland og spilte Monopol! Fint å få snakka litt sammen igjen og tilbringe tid med en herlig gjeng! Roland og jeg eier uten tvil i Monopol! Puppe penger er et must..

Nå er kofferten pakket, håper jeg har fått med det jeg trenger og litt til. Sliter litt med å sove. Lurer på om det er det man kaller reisenerver? Gleder meg helt villt til å tilbringe den neste uken med en bit av Bjerkely gjengen min<3


Magaluf here we come!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar