søndag 20. juni 2010

Sara 20år!

På onsdag var Sara 20år! Ida og jeg kjørte sammen. Jeg fikk min dose alkohol i Magaluf, så holdt meg edru og kunne kjøre min kjære Ida hjem på kvelden. Utrolig koselig å møte Ida og Sara igjen! Kjeften gikk i bilen på vei til Larvik, vi hadde uten tvil mye å ta igjen.

Bursdagsbarn!

Vel fremme i Larvik møtte vi en strålende fornøyd Sara. Sultene som vi var, smakte grillmaten utrolig godt! Ellers ble det mye pepsi og godteri på meg, mens de andre drakk og hygget seg:)
En stk koselig kveld med koselige mennesker..

Dette hadde kvelden å by på:


Lek, som også innebar nakenhet. Men de bildene tror jeg Sara blir glad for om jeg bare holder på hardisken min.. 


Idaen min og meg, som holdt oss sammen.. 



Ida som eksprimenter med en bursdagsfløyte..



God mat! 



Takk for meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar