tirsdag 22. juni 2010

Barnepass og stevne...

Da er nok en helg forbi.. På fredagen var det siste innspurt for å bli frisk til tvillingene mine skulle komme senere på dagen. Da gledesprederne kom var det ikke så mye tid vi fikk før det var sengetid for slike små.



Lørdagen skulle jeg og de 4beinte på stevne. Utrente hunder og en syk fører. Vi var litt av en ekvipasje for å si det sånn! Hundene var gira som aldri før, Taiko tjuvstarta og Frodo overasket med sin dyktighet. Alle felt inkludert vippa ble tatt uten problemer. Noen har hatt gått av ferie hvertfall.
For min del var det å kollapse utenfor målstreken, jobbe med å holde mat og hode der det skulle være. For så å komme seg ut på banen igjen med neste hund.

Yvonne var der for å stille ut Molly og hadde fått med seg en slik en vakker Champion fra Mainland i samme slengen. Gøy å se den topptrente utstillingshunden jobbe, han er rett og slett vakker. Molly ble nr 2 i sin klasse med HP og Geiteryggen's Barney ble BIR og BIG. Så gratulerer med det!

Yvonne og massemasse titler Geiteryggen's Barney

Yvonne og Mainland's Bachlorette - Molly


Tilbake til agilityen stod hopp for tur, Taiko tjuvstarta på ny. Men denne gangen klarte vi faktisk å samarbeide selv med dyret 2meter foran. Det var gøy! Desverre disk i slalomen da jeg ikke gadd å gå tilbake mange ganger å styre med det. Men fornøyd med løpet. Gleder meg til vi har fått mer trening igjen!
Frodo fikk en 6.plass. Og overasker på ny med fart og overseeing av Per! Flinke gutten min..

Ellers gjorde ikke Tønsberg det så værst. To andre plasser til Betina med hver sin hund, 3.plass på Hege og Isa, 1 og 2.plass Kjellaug og 3. plass på Line og Felix.. Gratulerer !

Betina og Zalto

Noen har misforstått hvordan man tar vippa..tihi
Line og Felix


På søndagen var st.hans møte på Gjennestad. Det var koselig! Jentene fikk hilst på lam, esel og høner. Og kost seg med lekeplass og masse oppmerksomhet. Mye av familien min var der å og noen er det lenge siden jeg har sett. Så kos å møte dem igjen! Med to glade og fornøyde jenter dro vi hjem, der det var tid for middag og pakking til jentene skulle hjem igjen.



Det er jammen sykt hvor mye to ettåringer kan rote. Så det var bare å ta henda og støvsugeren fatt for å få huset til å se ordentlig ut igjen.

Idag har jeg spist årets første shave ice, hentet Slottsfjellfestival billetten min og meldt Taiko på utstilling i Moss 25juli. Håper gutten får seg litt mer pels på kroppen! :)

1 kommentar:

  1. nice, 25 juli da er du jo nesten i oslo, eller hvertfall i vestby så eten syntes jeg du må komme å hilse på Maxine og meg eller komme en tur unnom oslo :D:D Gleder meg til å se deg på fredag :D

    SvarSlett