tirsdag 6. juli 2010

Glade dager...

Puh, nå har det skjedd mye i det siste og det har såklart endt opp i oppkast, kollapsing og fraværsdager fra jobben. Med andre ord slik denguen liker å straffe meg.. Men nok om det for nå. Her kommer en oppsummering av de siste to ukene!

Det var engang en helg da 6 jenter dro opp til Norefjell.. Der hadde de det meget bra med spa hver dag, fjelltur, fest og ikke minst bryllupsfest med kjente håndballspillere, deriblandt Kjelling. Ingen klager på denne helgen! 

Herlig!


Jentene i fjellet

Wedding crashers..

Det var altså turen til Norefjell. Da jeg kom hjem igjen, fikk jeg besøk av min søte Henriette. Hun hadde vært hos Dan og Eirik på sørlandet, og kunne stoppe hos meg for noen dager på vei hjem. Det var ekstremt koselig å se min gamle nabo fra 3'ern igjen. 


Shopping og is på brygga

Filmkveld....

med striping av hår:)

Henriette måtte komme seg hjem igjen til Lillehammer. For meg ble det jobbing og deretter bursdag middag for Line, som ble 20 år på onsdag! 



På torsdag var det tid for grilling og film hos Ida.. Der ble det både sjøhestkalkun og matkasting:)


Grillsjef Kjær og Thollefsen! 

Geir Ove, Ida og Christian... 


Det var altså min forrige uke. Den som er nå har jeg vært for det meste alt for sliten til å orke stort. Men bursdagen til Line ble feiret på lørdag. Elisabeth, Taiko og jeg lekte på brygga før det var filmtid hos Kjær. 

Og igår kom min elskede Super Sara på veien igjen, etter mye jobb og nå en tom konto! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar