torsdag 29. juli 2010

Every rose has its thorn...

Tenkte en liten oppsumering av helgen hadde vært fint, før den neste setter inn..
På lørdagen hadde Ida vært så flink at hun hadde invitert den gamle russegjengen hjem til seg. Utrolig koselig å se folka igjen! Desverre kunne jeg ikke bli så lenge fordi jeg hadde en utstilling som ventet på meg søndag morgen.





Klokka ringte 06:00 søndagmorgen. Den klarte jo jeg og overse og våknet opp i panikk. Heldigvis rakk jeg å hente Yvonne og Sander så vi fikk med oss 07:30 båten over til Moss.
Vel fremme på stevneplassen var det bare og få opp bordet og begynne sheltie stell før ringen. Jeg likte virkelig ikke det jeg så rundt ringen, nemlig mange sheltier med masse pels. Det er jo ikke noe min hund har for mye av. Etter mye syting til min kjære oppdretter, om at vi sikkert ville gjort det bedre i Whippet ringen, var det bare å tusle inn og banke ut de andre i klassen vår.
Etter å ha fortalt dommeren at hunden min på 4år er 2, fikk jeg beskjed om at gutten min ikke var helt i form idag, med tanke på pels og høy haleføring. Vel, bra observert, men trenger vel ikke gi oss den dumme blå sløyfa forde vel?! Æsj! Jaja, bedre lykke neste gang, er det ikke det man sier? Nå skal hvertfall dyret få litt mer fett på kroppen før neste utstilling.

Begynner å bli små nervøs





Yvonne og Molly kom seg ut av ringen med rødt. Og Hanna og Lone ble 4 beste tispe med CK, Gratulerer også til Nina og Mie med BIR og Cert :)

Yvonne og Molly

Hanna og Lone

Barne sosialisering



Vel hjemme etter utstillingen og noen timers søvn, var det tid for å komme seg inn til Oslo på visning. Det viste seg og være et utrolig hyggelig sykepleier par, som syntes det var positivt at jeg har hund! Så til søndag skal kontrakten signeres og Taiko og jeg blir Oslo borgere. Takk for det:)

Ellers kan jeg jo fortelle at ME spesialisten sier jeg er blitt bedre. Så da får jeg vel tro på det. Legen har bedt meg om å spise 6 ganger om dagen. Jeg mener dette er umulig, så mamma har kjøpt næringsdrikker til meg. Føler ikke jeg gjør annet enn å spise. haha.

Har også vært å besøkt Cor i den nye leiligheten. Det var koselig, selvom jeg sleit værre med å finne frem. Siden noen ikke tok tlf. Heldigvis for meg er jeg smart og Lasse har tlf på selv på jobb:) Så det så, pusen til Cor er dessuten veldig søt!



Idag har Elisabeth endelig kommet hjem fra langt oppi vekk. Så da ble det kaffe og bytur<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar